Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul heyecanı devam ederken eski başkan Ali Koç oyunu kullandı. Koç, seçim sonrası camianın birleşmesi gerektiğini belirterek, “Biz kendi içimizde kavga ederken atı alan Üsküdar’ı geçmiş vaziyette” dedi.
Hakan Safi, Fenerbahçe Kulübü başkanlığına aday olduğunu açıkladı. Seçimli olağanüstü kongrede adaylığını resmen duyuran Safi, kulübe hizmet etmeye hazır olduğunu ve bu süreçte hiçbir şart ileri sürmediğini belirtti.