Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları transfer gündemiyle hız kazandı. Teknik direktör İsmail Kartal’ın, sarı-lacivertli yönetimden sağ bek, sol bek ve sağ kanat bölgelerine öncelikli takviye talep ettiği öğrenildi.
FENERBAHÇE’DE TRANSFER PLANI NETLEŞİYOR
Sarı-lacivertlilerde teknik direktörlük görevine getirilen İsmail Kartal, kadro yapılanması için ilk raporunu yönetime sundu. Vedat Muriqi hamlesinin ardından gözler takımın diğer eksik bölgelerine çevrildi.
İSMAİL KARTAL ÜÇ BÖLGEYE TAKVİYE İSTEDİ
Kartal, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetimden sağ bek, sol bek ve sağ kanat mevkilerinin güçlendirilmesini istedi. Deneyimli teknik adamın bu bölgeleri yeni sezon planlamasında öncelikli gördüğü belirtildi.
FORVET İÇİN DÜNYA KUPASI SONRASI HAMLE
Kartal’ın, UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turu maçlarında santrfor hattında Vedat Muriqi’ye görev vermeyi planladığı ifade edildi. Yönetimin bir forvet transferi daha düşündüğü, bu hamle için 2026 FIFA Dünya Kupası sonrasını beklediği öne sürüldü.