Beşiktaş, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele edecek. Siyah-beyazlılar, son olarak 2012-13 sezonunda yer aldığı Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonuna 13 yıl sonra geri dönmüş olacak.
HİSSEDARLARDAN OY BİRLİĞİYLE ONAY
Beşiktaş’ın EuroLeague’e katılımı, EuroLeague hissedarlarının yaptığı toplantıda oy birliğiyle kabul edildi. Böylece siyah-beyazlıların gelecek sezon organizasyonda yer almasının önü açıldı.
TÜRKİYE’DEN ÜÇ TAKIM YER ALACAK
Beşiktaş’ın katılımıyla birlikte Türkiye, gelecek sezon EuroLeague’de üç takımla temsil edilecek. Siyah-beyazlıların yanı sıra Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko da organizasyonda mücadele edecek.
20 TAKIMLI FORMAT DEVAM EDECEK
EuroLeague’de gelecek sezon 20 takımlı formatın sürmesi bekleniyor. Normal sezonda takımlar çift devreli lig usulüne göre karşılaşacak ve 38 maçlık uzun bir maraton oynanacak.
EUROCUP FİNALİ SONRASI YENİ FIRSAT
Geride kalan sezonda Türkiye Basketbol Süper Ligi ve EuroCup’ta final oynayan Beşiktaş, gösterdiği performansın ardından EuroLeague için güçlü adaylardan biri haline gelmişti. EuroCup finalinde Fransız ekibi JL Bourg’a kaybeden siyah-beyazlılar, buna rağmen EuroLeague biletini almayı başardı.
MONACO YERİNE BEŞİKTAŞ İDDİASI
Beşiktaş’ın, ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine organizasyona dahil edildiği belirtiliyor. Bu gelişme, siyah-beyazlılar için hem sportif hem de prestij açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
13 YILLIK HASRET SONA ERİYOR
Beşiktaş, EuroLeague’de son olarak 2012-13 sezonunda mücadele etmişti. Siyah-beyazlılar, yeni sezonda Avrupa’nın en güçlü takımlarına karşı yeniden sahne alacak.