Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Şahinbey Belediyespor finalde güldü, kupa Gaziantep’e gitti

Şahinbey Belediyespor, Ampute Futbol Süper Kupa’da Başkent ekibini uzatmalarda 5-4 yenerek kupayı müzesine götürdü.

FUTBOL 21.06.2026 19:33 Dicle Toğal 25 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Şahinbey Belediyespor finalde güldü, kupa Gaziantep’e gitti
Paylaş:
N

Şahinbey Belediyespor, Ampute Futbol Süper Kupa’da Başkent Ampute Futbol Gücü’nü 5-4 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı. Normal süresi 2-2 biten karşılaşmada Gaziantep ekibi, uzatma bölümündeki performansıyla kupayı müzesine götürdü.

ŞAHİNBEY BELEDİYESPOR KUPAYA UZANDI

Ligde ve Türkiye Kupası’nda şampiyonluk yaşayan Şahinbey Belediyespor, Süper Kupa’da da sahneye çıktı. Gaziantep temsilcisi, lig ikincisi ve kupa finalisti Başkent Ampute Futbol Gücü ile karşı karşıya geldi.

UZATMALARDA BÜYÜK HEYECAN YAŞANDI

Ayazağa Yusuf Tunaoğlu Stadı’nda oynanan mücadelede normal süre 2-2 eşitlikle tamamlandı. Uzatma dakikalarında üstünlüğü yakalayan Şahinbey Belediyespor, sahadan 5-4 galip ayrılarak sezonun üçüncü kupasını kazandı.

KUPA KAPTAN FUAT TAŞTAN’A VERİLDİ

Karşılaşmanın ardından düzenlenen törende Başkent Ampute Futbol Gücü’ne ikincilik ödülü takdim edildi. Şahinbey Belediyesporlu oyuncular ve teknik ekip madalyalarını alırken, kupayı kaptan Fuat Taştan kaldırdı.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Süper Lig'de harcama limitleri belli oldu
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Süper Lig'de harcama limitleri belli oldu
WhatsApp
İhbar Hattı