Dünya Kupası’na ilk iki maç sonunda veda eden A Milli Futbol Takımı, D Grubu’ndaki son maçında ABD’yi 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella açıklamalarda bulundu.
ONURUMUZ İÇİN OYNADIK
Montella, ABD karşısında alınan galibiyetin kendileri için önemli olduğunu söyledi. İtalyan teknik adam, “Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi” ifadelerini kullandı.
BU TAKIM BUNU HAK ETMEDİ
Takımın maruz kaldığı eleştirileri hak etmediğini belirten Montella, “90+8’de Kaan’ın ve hepimizin sevinci, bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaşmıştı, ben de...” dedi.
MAÇI ÇEVİRMEYİ BAŞARDIK
Karşılaşmaya erken yenilen golle başladıklarını hatırlatan Montella, takımın oyun planına sadık kaldığını vurguladı. Deneyimli teknik direktör, “Ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik” diye konuştu.
TEKRAR AYAĞA KALKMA GÜNÜ
Bugünü “tekrar ayağa kalkma günü” olarak değerlendiren Montella, galibiyetin moral açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Montella, “Bugünkü galibiyet, bin tane zafere denk oldu. Daha farklı şeyler olabilirdi ama durum bu” ifadelerini kullandı.