Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Vincenzo Montella: Onurumuz için oynadık

A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, ABD galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada, “Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi” dedi.

FUTBOL 26.06.2026 08:50 Nahibe Demirel 9 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Vincenzo Montella: Onurumuz için oynadık
Paylaş:
N

Dünya Kupası’na ilk iki maç sonunda veda eden A Milli Futbol Takımı, D Grubu’ndaki son maçında ABD’yi 3-2 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella açıklamalarda bulundu.

ONURUMUZ İÇİN OYNADIK

Montella, ABD karşısında alınan galibiyetin kendileri için önemli olduğunu söyledi. İtalyan teknik adam, “Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi” ifadelerini kullandı.

BU TAKIM BUNU HAK ETMEDİ

Takımın maruz kaldığı eleştirileri hak etmediğini belirten Montella, “90+8’de Kaan’ın ve hepimizin sevinci, bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaşmıştı, ben de...” dedi.

MAÇI ÇEVİRMEYİ BAŞARDIK

Karşılaşmaya erken yenilen golle başladıklarını hatırlatan Montella, takımın oyun planına sadık kaldığını vurguladı. Deneyimli teknik direktör, “Ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik” diye konuştu.

TEKRAR AYAĞA KALKMA GÜNÜ

Bugünü “tekrar ayağa kalkma günü” olarak değerlendiren Montella, galibiyetin moral açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Montella, “Bugünkü galibiyet, bin tane zafere denk oldu. Daha farklı şeyler olabilirdi ama durum bu” ifadelerini kullandı.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
UEFA'dan Fenerbahçe'ye milyon euroluk ceza
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
UEFA'dan Fenerbahçe'ye milyon euroluk ceza
WhatsApp
İhbar Hattı