Fenerbahçe teknik direktörlüğü için adı geçen ancak süreç sonunda anlaşma sağlanamayan Aykut Kocaman, yaşananlara ilişkin açıklama yaptı.
Kocaman, kamuoyunda yer alan bazı haber ve yorumların ardından açıklama yapma ihtiyacı duyduğunu belirterek, sürecin Aziz Yıldırım’ın davetiyle başladığını ifade etti.
OĞUZ ÇETİN’LE SEZON PLANLAMASI YAPILDI
Aykut Kocaman, 1 Mayıs 2026’da başlayan süreçte resmî bir paydaş olmadığını ancak Oğuz Çetin’le Fenerbahçe’nin yeni sezon planlaması üzerine kapsamlı bir çalışma yürüttüklerini söyledi.
Kocaman, bu görüşmelerde transfer tercihleri, sezon planlaması ve mevcut oyuncu dengesi üzerine yoğun ve uyumlu bir mesai harcandığını belirtti.
“İLETİŞİM ANSIZIN KESİLDİ”
Tecrübeli teknik adam, teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışının sürdüğünü ancak 16 Haziran Salı gecesi Oğuz Çetin’le yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin bir anda kesildiğini söyledi.
Kocaman, ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun teknik direktör tercihini yaptığına ilişkin haberlerin medyaya yansıdığını ve kendisinin de bu gelişmeden kamuoyu aracılığıyla haberdar olduğunu ifade etti.
İSMAİL KARTAL’A BAŞARI DİLEDİ
Aykut Kocaman, Fenerbahçe yönetiminin tercih hakkını kullandığını belirterek İsmail Kartal ve ekibine başarı diledi.
Başarı ve başarısızlıklarda en büyük payın yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, seçilmiş iradenin tercihine ilişkin bir sorun olamayacağını söyledi. Kocaman, şahıslara yönelik kırgınlıklarının Fenerbahçe sevgisinin önüne geçmeyeceğini belirterek, kulübün menfaatlerinin her şeyden önce geldiğini ifade etti.