Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Fenerbahçe aşkı yaylaya taştı! Karavanlarla kamp kurdular

Fenerbahçe taraftarları Topuk Yaylası’na akın etti. Karavan ve çadırlarla kamp kuran taraftarlar, takımlarını antrenmanlarda yalnız bırakmıyor.

GÜNCEL HABERLER 28.06.2026 13:28 Mert Cebişci 13 okuma Okuma Süresi: 2 dk
Fenerbahçe aşkı yaylaya taştı! Karavanlarla kamp kurdular
Paylaş:
N

 

Fenerbahçe’nin Düzce’nin Kaynaşlı ilçesinde bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde gerçekleştirdiği yeni sezon hazırlıkları, bu yıl sadece takımın çalışmalarıyla değil, taraftarların oluşturduğu yoğun ilgiyle de dikkat çekiyor. İstanbul ve Ankara başta olmak üzere Türkiye’nin farklı şehirlerinden gelen sarı-lacivertli taraftarlar, karavanları ve çadırlarıyla yaylaya adeta kamp kurarak yerleşti. 1280 rakımlı bölgede gölet çevresinde oluşturulan kamp alanı, sarı-lacivert bayraklar, atkılar ve tezahüratlarla birlikte adeta mini bir tribün atmosferine dönüştü. Taraftarlar hem takımın antrenmanlarını yakından takip ediyor hem de doğanın içinde gün boyu Fenerbahçe sevgisini yaşıyor.

“FENERBAHÇELİLİK BİR YAŞAM TARZI” DİYEN TARAFTARLAR YAYLADA BULUŞTU

İstanbul’dan eşi ve iki çocuğuyla birlikte gelen Edip Efe, Fenerbahçe sevgisinin kendileri için bir taraftarlığın çok ötesinde olduğunu belirterek, “Koyu değil, açık ve net Fenerbahçe ailesiyiz. Kızım ve oğlum doğdukları andan itibaren bu kültürün içinde büyüdü. Ben de 27 yıldır tribünlerin içindeyim. Bizim için Fenerbahçelilik sadece maç izlemek değil, bir yaşam tarzı. Hangi branş olursa olsun Fenerbahçe neredeyse biz oradayız, peşinden gidiyoruz” ifadelerini kullandı. Efe, Topuk Yaylası’nın atmosferinden de oldukça etkilendiklerini belirterek, “Burası hem doğa hem de güvenlik açısından çok güzel bir yer. Jandarma sağ olsun çok iyi ilgileniyor. Çocuklarımızla birlikte rahatça vakit geçiriyoruz, piknik yapıyoruz. Bu ortam sadece takım burada olduğu için değil, her zaman gelinip yaşanacak bir yer” dedi.

“SEVDAMIZIN PEŞİNDEYİZ, MESAFE TANIMAYIZ”

Bolu’dan karavanıyla gelen Erol Elgün ise Fenerbahçe aşkının kendileri için mesafe ya da şart tanımadığını vurgulayarak, “Sevdamız armamıza, renklerimize. Ülkemizin en büyük kulüplerinden birinin ayağımıza kadar gelmesini fırsata çevirmemek mümkün değil. Bizim için önemli olan takım nerede olursa olsun orada olmak. Sevdamızın peşinde olduğumuz için mesafe bizim için hiçbir şey ifade etmiyor. Yağmur, çamur, soğuk ya da sıcak fark etmez, biz her zaman takımımızın yanındayız” diye konuştu.

“TEK HAYALİM İMZALI FORMA ALMAK”

Ankara’dan ailesiyle birlikte Topuk Yaylası’na gelen Funda Yalçın ise duygularını oldukça içten bir şekilde dile getirerek, “Konuşurken bile çok duygulanıyorum, bu sene o sene olsun istiyorum. Sırf takımımızı görmek, futbolcularla aynı ortamda bulunmak için buraya geldim. En büyük hayalim bir tane imzalı forma almak. Özellikle kızımla birlikte Talisca’yı görmek istiyoruz, onunla fotoğraf çektirmek bizim için unutulmaz olur” dedi.

ANTRENMANLAR VE TARAFTAR BULUŞMASI YAYLAYI RENKLENDİRDİ

Fenerbahçe’nin teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde sürdürdüğü antrenmanlar da taraftarların yoğun ilgisiyle gerçekleşiyor. Taraftarlar idmanları yakından izlerken futbolcularla fotoğraf çektirme fırsatı buluyor, imza almak için sıraya giriyor ve takımlarıyla birebir temas kurmanın heyecanını yaşıyor. Topuk Yaylası’nda oluşan bu atmosfer, hem takımın hazırlık sürecine moral katıyor hem de taraftarlar için unutulmaz bir sezon öncesi deneyimi oluşturuyor.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Halkbank'tan çifte imza! İki isimle yola devam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Halkbank'tan çifte imza! İki isimle yola devam
WhatsApp
İhbar Hattı