Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Trabzonspor Türkiye Kupası’nda finale yükseldi

Trabzonspor, Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği’ni 2-1 yenerek finale yükseldi. Bordo-mavililer finalde Konyaspor ile karşılaşacak.

FUTBOL 13.05.2026 22:31 Nahibe Demirel 169 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Trabzonspor Türkiye Kupası’nda finale yükseldi
Paylaş:
N

Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Trabzonspor, geriye düştüğü karşılaşmada Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükseldi. Bordo-mavililer, finalde Konyaspor ile karşılaşacak.

GENÇLERBİRLİĞİ ÖNE GEÇTİ

Eryaman Stadyumu’nda oynanan mücadelede Gençlerbirliği, 62. dakikada Erk Arda Aslan’ın golüyle 1-0 öne geçti. Ev sahibi ekip, bu golle uzun süre üstünlüğünü korudu.

TRABZONSPOR GERİ DÖNDÜ

Trabzonspor, ikinci yarıda baskısını artırarak oyuna ağırlığını koydu. 78. dakikada Arda Çağan Çelik’in kendi kalesine attığı golle eşitliği sağlayan bordo-mavililer, son bölüme moralli girdi.

MUÇİ SON DAKİKADA SAHNEYE ÇIKTI

Karşılaşmanın 90+2. dakikasında Ernest Muçi’nin attığı gol, Trabzonspor’a galibiyeti getirdi. Bu sonuçla Karadeniz temsilcisi Türkiye Kupası’nda adını finale yazdırdı.

 
 
 
HABER BİLGİSİ
Kaynak: AA
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Anadolu Efes, Fenerbahçe Beko’yu 102-93 mağlup etti
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Anadolu Efes, Fenerbahçe Beko’yu 102-93 mağlup etti
WhatsApp
İhbar Hattı